Latest news

Izvēlne

Realizētie projekti

Modernizētā dīzeļlokomotīve 2M62UM

  • Dīzeļlokomotīves 2M62U modernizācija uzsākta 2015.gadā.
  • Uzbūves gads: 1987
  • Svars: 2x138 t
  • Ilgstošais vilces spēks: 2x280 kN
  • Ilgstošā režīma ātrums: 22.6 km/h
  • Konstruktīvais ātrums: 100 km/h

Dīzeļdzinējs

  • Dīzeļa jauda: 2x2950 ZS
  • Īpatnējais degvielas patēriņš:  196 g/kWh (pie min. slodzes) un 206 g/kWh (pie max slodzes)
  • Eļļas patēriņš:  0,5% no degvielas patēriņa
  • Emisija:  EURO IIIA
  • Iesmidzināšana:  elektroniskā
  • Dzesēšana: tehniskais antifrīzs
dizeldzinejs_MTU

 

Vadības kabīne

Modernas diagnosticēšanas, vadības un dinamiskās bremzēšanas ierīces, kustības drošības ierīces un vilciena vadības sistēma, kas ļauj automātiski uzturēt nepieciešamo ātrumu. Pateicoties jaunā tipa ergonomiskajai moduļveida kabīnei, uzlaboti lokomotīves brigādes darba apstākļi.

vadibas_kabine_2M62UM

 


 

Modernizētā dīzeļlokomotīve ČME3M 

 

PIRMS PĒC

Sērijveida dīzeļlokomotīve ČME3

  • Uzbūves gads: no 1963.g.
  • Svars: 123 t
  • Ilgstošais vilces spēks: 230 kN
  • Maksimālais ātrums (ilgstošā/ īslaicīgā režīmā): 11.4/3 km/h
  • Konstruktīvais ātrums: 95 km/h

Modernizētā dīzeļlokomotīve ČME3M

  • Modernizācijas gads: 2011.g.
  • Svars: 123 t
  • Ilgstošais vilces spēks: 290 kN
  • Maksimālais ātrums (ilgstošā/ īslaicīgā režīmā): 14.3/3 km/h
  • Konstruktīvais ātrums: 90 km/h
  • Elektrodinamiskā bremzēšana
  • Palielināts dīzeļlokomotīves drošuma koeficients

Dīzeļdzinējs K6S310DR

  • Tips: K6S310DR
  • Dīzeļa jauda: 1300 ZS
  • Īpatnējais degvielas patēriņš: 220+5% g/kWh
  • Eļļas patēriņš: 3.5 g/kWh
  • Emisija: nav datu
  • Iesmidzināšana: mehāniskā
  • Dzesēšana: tehniskais ūdens
  • Vadības sistēma: pneimatiskā

Dīzeļdzinējs Caterpillar 3512C HD

  • Tips: Caterpillar 3512C HD
  • Dīzeļa jauda: 2000 ZS
  • Īpatnējais degvielas patēriņš: 208.2+5% g/ kWh
  • Eļļas patēriņš: 0.2 g/kWh
  • Emisija: atbilst 97/68/EC Euro IIIA
  • Iesmidzināšana: elektroniskā
  • Dzesēšana: antifrīzs
  • Vadības sistēma: elektroniskā

Vadības kabīne - standarta izpildījums

Vadības kabīne - dīzeļlokomotīves datorizētā diagnostika, kontroles indikatori, palaišanas un kontroles bloks, Webasto ierīce, divas simetriskās vadības pultis, mikroklimata ierīce, pazemināts trokšņa un vibrācijas līmenis, elektroniskais ātrummērītājs KПД3-ПВ

 


 

TGK2V 

 

PIRMS PĒC

Sērijveida TGK2-4671

  • Uzbūves gads: 1976.g.
  • Svars: 28 t
  • Ilgstošais vilces spēks (manevru/ vilcienu): 7,2/3,6 t
  • Vilcējspēka ātrums (manevru/ vilcienu): 5/10 km/h
  • Ātrums (manevru/vilcienu): 30/60 km/h

Modernizētā TGK2V-4671

  • Modernizācijas gads: 2015.g.
  • Svars: 28 t
  • Ilgstošais vilces spēks (manevru/ vilcienu): 7,2/3,6 t
  • Vilcējspēka ātrums (manevru/ vilcienu): 5/10 km/h
  • Ātrums (manevru/vilcienu): 30/60 km/h

Dīzeļdzinējs У1Д6-250ТК

  • Tips: У1Д6-250ТК
  • Dīzeļa jauda: 250 ZS
  • Īpatnējais degvielas patēriņš: 165+8% g/e.ZSh
  • Emisija: nav datu
  • Iesmidzināšana: mehāniskā
  • Dzesēšana: tehniskais ūdens
  • Vadības sistēma: pneimatika

Dīzeļdzinējs VOLVO PENTA TAD 1150VE

  • Tips: VOLVO PENTA TAD 1150VE
  • Dīzeļa jauda: 315 ZS
  • Dīzeļdzinēja standarti atbilst ISO3046, BS5514 un DIN6271 parametriem
  • Emisija: atbilst 97/68/EC Euro III A
  • Dzesēšana sistēma: antifrīzs VOLVO
  • Iesmidzināšana: Common Rail tips
  • Vadības sistēma: elektroniskā

 

 


 

TGM23B

 

PIRMS PĒC

Sērijveida dīzeļlokomotīve TGM23B

  • Uzbūves gads: 1961.g.
  • Svars: 48 t
  • Ilgstošais vilces spēks (manevru/ vilcienu): 13/6,5 t
  • Vilcējspēka ātrums (manevru/ vilcienu): 5/10 km/h
  • Ātrums (manevru/vilcienu): 30/60 km/h

Modernizētā dīzeļlokomotīve TGM23BV-2863

  • Modernizācijas gads: 2011.g.
  • Svars: 48 t
  • Ilgstošais vilces spēks (manevru/ vilcienu): 13/6,5 t
  • Vilcējspēka ātrums (manevru/ vilcienu): 5/10 km/h
  • Ātrums (manevru/vilcienu): 30/60 km/h

Dīzeļdzinējs 1Д12-400

  • Tips: 12Ч15/18
  • Dīzeļa jauda: 400 ZS
  • Īpatnējais degvielas patēriņš: 168+5% g/e.ZSh
  • Emisija: nav datu
  • Iesmidzināšana: mehāniskā
  • Dzesēšana: tehniskais ūdens
  • Vadības sistēma: pneimatika

Dīzeļdzinējs VOLVO Penta TAD1650V

  • Tips: Volvo Penta TAD 1650V
  • Dīzeļa jauda: 540 ZS
  • Dīzeļdzinēja standarti atbilst ISO3046, BS5514 un DIN6271 parametriem
  • Emisija: atbilst 97/68/EC Euro III A
  • Dzesēšana sistēma: antifrīzs VOLVO
  • Iesmidzināšana: Common Rail tips
  • Vadības sistēma: elektroniskā

Vadības pults - standarta izpildījums

Papildus uzstādīti dīzeļdzinēja datorizētā diagnostika, kontroles indikatori, palaišanas un kontroles bloks, dīzeļdzinēja uzsildīšanas ierīce Eberchpracher, elektroniskais ātrummērītājs KПД3-ПA