Latest news

Izvēlne

Vagonu padošana un novākšana

SIA “LDZ Cargo” veic vagonu padošanu un novākšanu vagonu saņēmējam (nosūtītājam) uz (no) stacijas koplietošanas ceļiem uz (no) privātās lietošanas dzelzceļa infrastruktūru (turpmāk – Pievedceļi), kuri ir norādīti attiecīgajā instrukcijā par VAS “Latvijas dzelzceļš” stacijai/ceļa posmam pievienoto pievedceļu apkalpošanas un kustības organizēšanas kārtību (turpmāk – Instrukcija).

Vagonu padošana, novākšana un citi manevru darbi uz Pievedceļa tiek veikti ievērojot Dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas noteikumus, attiecīgās Instrukcijas, stacijas Tehniskās rīcības akta (TRA)  un citu spēkā esošo normatīvo dokumentu prasības.

Vagonu padošanu uz Pievedceļu un vagonu novākšanu no Pievedceļa SIA “LDZ Cargo” veic pēc vagona saņēmēja (nosūtītāja) paziņojuma saņemšanas par gatavību pieņemt (nodot) vagonus. Par gatavību pieņemt (nodot) vagonus uz (no) Pievedceļu, saņēmējs (nosūtītājs) paziņo attiecīgajam SIA “LDZ Cargo” kravu terminālim pa e-pastu:

e-pasti paziņojumiem (saraksts)

 

Informācija par Latvijas pievedceļu attālumu, par kuru tiek iekasēta maksa par vagonu padošanu un novākšanu uz/no Pievedceļa:

Attālumi vagonu padošanai un novākšanai (saraksts)

 

Vagonu padošanas un novākšanas attālumu (turp un atpakaļ), par kuru tiek iekasēta maksa par vagonu padošanu un novākšanu ir summārais attālums abos virzienos no stacijas ass līdz vagonu padošanas vietai Pievedceļā, kas tiek noteikts pēc Pievedceļa shēmas, stacijas tehniskās rīcības akta (TRA) un LDZ stacijas shēmas.

Par vagonu padošanu un novākšanu uz un no Pievedceļiem tiek aprēķināta maksa, atkarībā no faktiski padoto vagonu skaita vienā padošanas reizē, kā arī no vagonu padošanas un novākšanas attāluma (turp un atpakaļ):

Maksas par vagonu padošanu un novākšanu aprēķina tabula